KW204 Mercedes-Benz C-Class mendapatkan facelift besar untuk 2011

The W204 Mercedes-Benz C-Class facelift datang sesuai jadwal, kira-kira pertengahan jalan melalui khas kitaran hidup 7 tahun yang bermula pada awal 2007. Pengunjung tahun 2011 Detroit Auto Show berikutnya akan dapat menangkap facelift W204 baru untuk pertama kalinya dalam logam di dasar menunjukkan tetapi untuk sisa kami, foto-foto ini harus cukup sampai Mercedes-Benz Malaysia melancarkan update.



Ujung depan mempunyai reka bentuk dikemaskini termasuk lampu dibenahi, kap, dan bemper. Ujung depan terlihat cukup agresif terutama di warna gelap sebagai jumlah besar bumper depan telah didedikasikan untuk kisi hawa intake, yang tampaknya lebih besar menegak sekarang juga.



Lampu depan tidak hanya perubahan pada desain dalaman - seluruh bentuk berbeza dan mereka sekarang bentuk L yang sama dengan yang ditemui di SL-Class. Pengubahsuaian di hujung ekor yang tidak drastik seperti dahulu, namun lampu ekor tidak mendapatkan reka bentuk baru dan pencahayaan LED untuk memadankan lampu LED daytime running depan.

Top: new interior, Bottom: pre-facelift interior Top: baru interior, Bawah: pra-facelift interior

Interior benar-benar berbeza - C-Class mendapat dashboard baru yang meniru yang ditemui dalam E-Class W212. Bahagian kereta mengandungi perintah paparan sekarang muncul sebagai perluasan di bahagian instrumen cluster, yang merupakan perubahan yang sangat besar dari paparan perintah sebelumnya tersembunyi di balik pembuka.



Paparan multi-info di tengah pengira kelajuan sekarang dari resolusi yang lebih tinggi dan warna ciri-ciri. Kepelbagaian butang juga disusun semula dan aku menyukai paparan interior baru sehingga jauh dari foto sekurang-kurangnya, jauh lebih baik daripada pra-facelift.



Ada juga kawasan yang jauh lebih banyak pada papan pemuka bahawa Mercedes-Benz kini didedikasikan untuk pamer potongan trim, berbanding dengan desain pra-facelift yang cukup terbuka terutama di depan kerusi penumpang.

Lihatlah media hi-res penuh daripada facelift W204.



Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

Isu Semasa


Hiburan